Održana financijska edukacija za studente u Tuzli
U tuzlanskom Domu mladih, u utorak, 26. studenog 2019., održana je radionica za studente pod nazivom „Kako biti odgovoran korisnik financijskih usluga“. Ombudsman za bankovni sustav u sastavu Agencije za bankarstvo Federacije BiH (FBA) Lejla Smajović, upoznala je sudionike radionice s mehanizmima zaštite koju pružaju ombudsmani te ulogom i nadležnostima ove institucije.
Navodeći primjere iz prakse s kojima se svakodnevno susreće u radu, precizirala je i neka prava i obveze koji proizlaze iz korištenja financijskih proizvoda i usluga kod fizičkih osoba.
“Zaštita korisnika financijskih usluga predstavlja jedan od ključnih sustava za očuvanja zdrave ekonomije i životnog standarda građana, a pitanje blagovremenog informiranja i edukacije građanki i građana posebno treba biti naglašena danas kada su financijski proizvodi i usluge sve dostupniji i kompleksniji.“ - pojasnila je Smajović.
Tuzlanskim studentima, budućim korisnicima financijskih proizvoda i usluga, posebno se dopala pristupačnost predavača i interakcija kroz koju su po prvi put saznali neke informacije iz oblasti financija.
“Zahvalna sam za informacije koje sam danas dobila kroz predavanje Ombudsmana. Mnoge od njih ću uskoro moći i primijeniti s obzirom na to da planiram pokretanje vlastitog malog biznisa nakon što diplomiram.” - naglasila je jedna od sudionica.
Radionica je organizirana u suradnji s Gradskom upravom Tuzla u okviru financijske edukacije koja je dio projekta „Mikrofinancije u BiH“ kojeg provodi IFC, članica Grupacije Svjetske banke uz potporu Veleposlanstva Švicarske u BiH.